Wednesday, April 27, 2011

Kueteow goreng perantauan..

N3 saya petang ni Kueteow goreng, sambil melayari internet.
Tak yah le saya bagi resepi sebab benda ni too simple dan sape pon bole buat. Cuma saya nak kongsi ngan anda yang keinginan saya nak makan kueteow terubat juga walaupun tak seenak Penang char kueteow kat Malaysia..
Kueteow ni saya dapat dari sahabati saya Oum Kareem, dia beli kueteow kering Made in Thailand kat Kuwait...memang rasa macam yang kat Malaysia dan 10Q Kak Oum Kareem len kali leh la saya beli banyak, takyah penat nak buat sendiri..buang masa dan meletihkan. Kalu ada ramai mulut nak makan tu berbaloi gak buat ni hanya sowang-sowang.. Terharu saya dengan sifat murah hati beliau yang selalu menyampaikan hajat saya. Moga Allah juga berikan nya murah rezeki dan mempermudahkan urusannya dunia dan akhirat. jasamu tak mampu ku balas..rasa nak teroyak pulak teman..
Sekali lagi TERIMA KASIH DAUN KELADI to Kak Oum Kareem..len kali bagila yang siap dah goreng punya tapi INGAT kureng podeh atau NO cili..hehhehe..lebey pulak dah di bagi betis nak peha...lap U

No comments:

Post a Comment