Friday, April 15, 2011

Lagi Projek untuk Eid 2008..

Kali ni the same customer yang minta saya buatkan set bakhoor request untuk saya buatkan set ni untuknya..
Memang penat gila sebab oder datang dalam bulan ramadan tanpa diduga. Mana nak cari idea nak siapkan dengan cepat, nak masak, nak beli/ cari bahan dan itu ini...
Nilah susahnya dan boring keroje dengan Pak Arab main oder tanpa fikir orang yang nak buat tu mampu ker tak. Mentang-mentanglah deme tu banyak fulus suka-suka berok jer. tapi alhamdulillah rezeki raya buat beli ABAYA JADEED..
Percayakah anda set ni (2 Termos Tea/Cofee, 6 cawan/piring tea, 6 cawan kopi dan dulang) boleh mencecah harganya RM650-RM800. Macam tak percaya kan tapi inilah realitynya..patut pun si Pak Arab tu nak beria-ia benar nak saya siapkan. Mulanya saya tak tau harganya tapi saya kalu amik oder saya akan pergi kedai tu balik dan tengok hasil saya yang deme display tu ok ke tak..almaklumlah masa buat tak teringat nak tengok..bila saya pergi jalan ke market/kedai baru saya dapat jawapannya..
Subhanallah, TERLALU mahal dan membazir ..Dibayar upannya pada saya untuk 1set ni kalau tak salah saya RM250-RM300..Penat ko..nak susun batu permata/kristal dan bla-bla..
Tapi tak pe sekurang- kurangnya rasa hepi gak sebab hasil keras tangan saya digunakan di rumah orang- orang berada..hehhehe
Jom tengok apa yang spesel sangat..Ni set biasa yang low class sikit, set yang grand saya tak sempat nak ketip gambo terlupa sebab kepenatan..
Layan je la..

cawan tea (sowi gambo senget sebab my foto shop ni tertuko format dalam bahasa arab lom ada masa nak gi tuko..nanti saya update yang baru..)

cawan kopi

fully set(sakit tengkok..kome pusingkan sajalah monitor atau leptop tu..buat senaman tengkok bia lembut sikit tak de la kejong sangat..hehehe)

No comments:

Post a Comment